The Insane $1.8Million McLaren Senna!! First in the United States!!

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Tuesday, August 7, 2018
  • STRAD Merch here: http://www.thestradman.com/
Loading...

Comment

  • H&P Customs  11 months ago

    Wait, he is 13 and owns a pagani? Wtf

  • Lionspride 99  1 months ago

    Its his parents. Kid doesn’t own jack shit he gets everything from his rich fucking parents.

  • Jiaren Hu  4 months ago

    @Jack •Kiely your father also wish he was that kid's dad. : )

  • PJ Morrison  11 months ago

    Stradman is the type of guy to eat cereal with a spork

  • Gio Cicci  11 months ago

    Is it a spork, or a fopoon???

  • claude landi  11 months ago

    Or in a Lambo...lol

  • 57 "First comments" I'm just over here wondering where the guy is that wrote that genius comment "Stradman is the kinda guy who touches an old man and says he felt a piece of history." 😂😂😂

  • Orlando Aliotta  10 months ago

    lol Destroyer Grey Productions, piece of history." 😂😂😂 why would he!??!?!??!??!

  • CodedMedic  11 months ago

    Destroyer Grey Productions lol the thing is that was originally a Doug demuro roast so...

  • Logan Caras  11 months ago

    (In school)“I have a Pagani”“You mean your dad has one”“No”

  • Scar  11 months ago

    4:55 if you're here for the senna...

  • Bling  11 months ago

    The McLaren Senna in green carbon fiber looks sick

  • takanara7  6 months ago

    that's an ugly-ass color, lol. Would look good if it were blue, red, etc.

  • Hunter Love  10 months ago

    Yeah it’s called Fux Green. Michael Fux is the owner of that one and the 720S. He was the first person to take delivery of a Senna in the US.

  • PuffThePug  11 months ago

    We all know James keeps traveling so he can use the excuse "I'm on vacation, once I'm back in Utah its salads all day"

  • JoshCrispy  11 months ago

    PuffThePug I was literally thinking the exact same thing

  • The tunnel at 1:45 reminds me of every time I crash my cars in GTA5

  • Chris723 It would actually be kind.of sad and fun to just watch the cars crash in to each other!

  • Aibonito Performance  11 months ago

    That tunnel is actually short and wide, I live around 10 minutes from it. If they would've head down like 25-30 minutes more, there is a nice long 2 lane tunnel which would've been great to see them tear through them.

  • AllPogo  11 months ago

    2:20 I think the crowd was for you not the car lol

  • MonsterJamCamboy  11 months ago

    AllPogo yeah I know lol

  • Justice Warrior  11 months ago

    A 500.000 option??Why not make it 3 million!Make an option worth more than a car

  • Brandon Payne  5 months ago

    I believe the carbon fiber is more meticulously built when it’s exposed which exponentially increases the cost. It’s expensive to make a perfect weave.

  • takanara7  6 months ago

    All it means is that they don't paint it, lmao.