Mahligai Fizo, Mawar musnah... "Bercerai bukan kerana harta atau orang ketiga"

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Tuesday, July 9, 2019
  • HILANG keserasian menjadi alasan dan punca rumah tangga pelakon Fizo Omar dan Mawar Abdul Karim yang dibina selama enam tahun gagal diselamatkan.

    Menurut Mawar, 30, mereka sudah cuba memperbaiki rumah tangga itu namun terpaksa mengorbankan kasih sayangnya demi kebahagian bekas suami sekeluarga.
Loading...

Comment

  • Alieff Irfan
    Alieff Irfan  3 months ago +1968

    wehh tak sangka bleh bercerai . Mohon tabah kedua dua pihak . Ada hikmah disebalik apa yg terjadi .

  • Dania Aljeffery
    Dania Aljeffery  14 days ago

    Tk boleh move on lah mawar karim Boleh cakap macam tuh padahal x mak mertua baik je dngan dia..tak suka lah

  • Kylasam 1
    Kylasam 1  a months ago

    It's all over... enough is enough! Life must go on. Live and let live. All the best to both of you, take care.

  • Az Lan
    Az Lan  a months ago

    Bercerai pun bleh gelak2 lagi.. Hebat..

  • Az_ Founder
    Az_ Founder  a months ago

    rasa sefih plak plak pasangan fizo n mawar ni..td baru nonton masa² diorg holiday di australia brisbane..x sangka hubungan mereka terjdi mcm ni...tp itulh jodoh ni adalh semua di tangan allah..klau allh bg sampai disitu sahaja kita x boleh nk buat apa²

  • Zaki Norliah
    Zaki Norliah  2 months ago

    Salam fizo.fizo baik sangat.saya yakin fizo boleh jadi uwais al qarani berbakti pada mak ya.doa terus ke langit.

  • Nain Antau
    Nain Antau  2 months ago

    Satu jerrr Aku nak cakap Fizo Dayussssss

  • Wankajol Officiall
    Wankajol Officiall  2 months ago

    jeput ke channel saya jgak...layan lagu2 cover dari saya..suara kajol laki saya bleh cuba dngar 👉👉 https://youtu.be/C_Kg8rwpYU4
    jngan lpa subcriber

  • Taqim Limau
    Taqim Limau  2 months ago

    Klau dah boleh korban n slmat semuanya. .bukan kerana org ketiga Kee. .haha. .ayat tak pndaiii laa mawar nii

  • Solingen FC
    Solingen FC  2 months ago

    Xape lh mawar blh kawin dgn aku.. Aku terima je dgn tgn terbuka..

  • Izhar kacong
    Izhar kacong  2 months ago

    tahniah keluarga fizo

  • sawardi KOPASKA
    sawardi KOPASKA  2 months ago

    Nk tnya...knpa smua kenderaan yg fizo guna semuanya atas nma adik fizo?

  • Ima Donearun
    Ima Donearun  2 months ago

    menyampah aku tgok lelaki hensem..bacul semuanya

  • Mr H
    Mr H  2 months ago

    kah kah kah

  • Miminaem 88
    Miminaem 88  2 months ago

    Kat sini dah nampak sgt jelas sape yg btul2 sedih.. haha yg menjadi punca tu hrp bahagia lah sekeluarga. Jangan nnti adik dia pulak kena yg sama baru ko tau mcmana hidup sebumbung 24jam ade pemerhati dlm rumah sendiri

  • Miminaem 88
    Miminaem 88  2 months ago

    Harap fizo dan keluarga hepi sgt2 dgn penceraian ni.. gudjob korang mmg terbaik.. 👍👍👍 for mawar, u deserve a better man..

  • Jalle Bin
    Jalle Bin  2 months ago +1

    MAK MERTUA KEPO SEBOK NK CONTROL RUMAH TANGGA ANAK ADEK BERADEK SIJNTN MENYEBOK ISTERI TA LE NK BERSUARA APA2 GITU LA CERITA DLM KAIN. KENA LAK LAKI TONGGONG MASOK BAWAH KETIAK MAK. HANCOR LA. ISTRI DAN ANAK2 JADI MANGSA.

  • Yuyue's Channel
    Yuyue's Channel  2 months ago

    Fizo & Family fizo ni punca... Msti bnyk x campur tgn mslh rumh tngga mreka.. mayb fizo pulak xleh backup isteri.. lebih utamakn fmly dia.. sbb tu mawar mengalah

  • Delecikabusi Family M And E

    Bosan tngok cerai³...

  • MAC CHANNEL
    MAC CHANNEL  2 months ago

    Semua nak ikut jejak alif aziz ke?
    Bercerai je kerje