Big Plans - Why Don’t We

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Wednesday, January 16, 2019
  • NOT MY SONG! I do not claim my rights to this song in no way.
Loading...

Comment

  • Kaela Arce
    Kaela Arce  3 days ago

    Jack sounds like a angel

  • Steph Jones
    Steph Jones  7 days ago

    Zach got hit with something called puberty

  • FARAH RASHJID
    FARAH RASHJID  7 days ago +2

    Thanks for this
    Who else liked Zach's voice?
    'cuz I am
    lemme know

  • Wucan Zhang
    Wucan Zhang  14 days ago

    When I found out Jack and Zach sang the same parts of the song, I was like, "Aww, Jachary is cooperating together" 😍

  • Elizabeth Hamby
    Elizabeth Hamby  21 days ago

    Zachs voice got deeper!! Listen to what am I!!

  • Mathilde Liambi
    Mathilde Liambi  21 days ago

    on 1:24 its supposed to be Corbyn's picture.

  • Rawan Abu-Ukkaz
    Rawan Abu-Ukkaz  a months ago

    u spelled gonna wrong

  • Ganesh Patwari
    Ganesh Patwari  a months ago +1

    1:25 it was not sang by jonah

  • Khuwajah Belaal Tariq

    Pls like me 222

  • Khuwajah Belaal Tariq

    Love u✌✌❤❤❤❤❤❤❤❤👄💋💘💕💖💖💖💖❣❣💌💌💓💓💓💛💜

  • iluvlemons
    iluvlemons  a months ago

    the start or the intro sounds like Love Lies by Normani and Khalid or is it just me??

  • Niana Martinez
    Niana Martinez  a months ago

    OMG I LOVE YOU GUYS AND I RLLY WANNA MEET YOU

  • Consuelo Cisneros
    Consuelo Cisneros  a months ago

    Thats the beautiful thing about u, after Jonah's part, ot glitched, it's supposed to be corbyn

  • Tommy Summers
    Tommy Summers  a months ago +1

    Wow such shit

  • Lester Salvador
    Lester Salvador  a months ago

    i like youre vid why dont we

  • Ava Vanderwall
    Ava Vanderwall  a months ago

    I LOVE why dont we ❤❤❤ i have a shirt of them

  • Mercy Smith
    Mercy Smith  2 months ago +2

    I Got REAL BlG PLANS HOLD Up HOLD Up BABY l GOT REAL BlG PLANS HOLD Up HOLD Up BABY.

  • My bays A gray
    My bays A gray  2 months ago +1

    Did anyone else get a good feeling when they all said “girl why don’t we go there”? It sounded so good!

  • roxana molina
    roxana molina  2 months ago +1

    Listen To Nobody Gotta Know and Big Plans back to back ((Omg Zach))

  • Jade O'Hea
    Jade O'Hea  2 months ago +1

    WHY DOES IT LOOK LIKE THEY NEVER HIT PUBERTY?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?