Gervonta Davis Stops Hugo Ruiz in Round One | SHOWTIME CHAMPIONSHIP BOXING

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Saturday, February 9, 2019
Loading...

Comment

  • AVE -
    AVE -  6 months ago +1160

    I went to the bathroom and missed the fight 😂😂

  • Attafire Fire
    Attafire Fire  6 months ago +1140

    When did boxing became about African American and Mexican...it's a fight..and it's their jobs...it doesn't matter who is who...cut the crap 🤝

  • jerzeyd3vl
    jerzeyd3vl  6 months ago +298

    Hope this kid stays focused and does not get cocky like Adrian Broner. Baltimore stand up!

  • Davo Migo
    Davo Migo  6 months ago +336

    I went to pop some popcorn 🍿 and came back the fight was over 😂🤦🏽‍♂️

  • XGN Mythic Wolf
    XGN Mythic Wolf  6 months ago +447

    Little do most of you know, Hugo Ruiz is a former champion....Stay calling people bums to discredit the other fighter. If Gervonta would have lost y’all would have called him over rated.

  • Jared Meridy
    Jared Meridy  6 months ago +28

    I just came to the comments section to see all the boxing coaches in future Hall of Famers criticize tank😂😂😂😂😂

  • YaBoyKeeM
    YaBoyKeeM  6 months ago +453

    39-4 and he’s a bum lol y’all know nothing about ranking or boxing. If y’all had 39 wins and four losses in fortnite or nba 2k y’all dummies would celebrate that though same concept dummies lol 😂

  • Obinna Africa
    Obinna Africa  6 months ago +35

    I put my straw in my cup and the fight was over

  • B dubb
    B dubb  6 months ago +19

    lil bruh got hands hella fast and has power

  • La’ Garv
    La’ Garv  6 months ago +662

    I hate boxing fans yo everything is about race

  • Shane Michael
    Shane Michael  6 months ago +36

    I'm an mma fan I also train bjj....but damn...Even at 135lbs holy shit...boxers hit like brick houses. That was awesome

  • Keddy Peeps_504
    Keddy Peeps_504  6 months ago +5

    Not his fault abner got injured. Keep knocking em out as come Tank🥊

  • Jose Vasquez
    Jose Vasquez  6 months ago +44

    I want him to fight against Teofimo the boxer from Honduras

  • Nate Torres
    Nate Torres  6 months ago +9

    WHERE DA GLOCK AT TANK

  • Jared Yup
    Jared Yup  6 months ago +6

    Mann yall really prayin on bruh down fall smh 🤦🏽‍♂️

  • MeechiDogg
    MeechiDogg  6 months ago +50

    Mikey going to get same thing Ruiz got... Bet the house on it!!!

  • Kahlil Edwards
    Kahlil Edwards  6 months ago +13

    He fought a bum because dude quit after getting his nose broke? Lmao ok how many of y’all can keep fighting with a broke nose?

  • J T
    J T  6 months ago +9

    wow...fast and heavy hands. The delayed reaction tells a tale of its own as well. Ruiz is no slouch either

  • Anthony
    Anthony  6 months ago +425

    That hit was so loud it made my eye swell up 😭😭😭😭

  • DatBoii Swade
    DatBoii Swade  6 months ago +108

    Kid has alot of potential, hope he stays humble and he will be one of the top best. I'm Mexicano so stop the bs about Race we all One Race and that's the Human Race. God bless