Top 10 Highest Paid NBA Player 2019

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Thursday, September 27, 2018
  • Top 10 Highest NBA Players of 2019 ! They dont get all this bread but they see a lot of it ! What do you guys think about these players getting paid so much money ??! Like if you enjoyed and subscribe to keep up with my videos ! I got my References from: https://www.basketball-reference.com/...#nba #bettistoptens
Loading...

Comment

  • Heather Lipshit
    Heather Lipshit  3 months ago +2

    From intro lebron until the ending lebron I see you there bruh

  • Cornelio Fallaria
    Cornelio Fallaria  7 months ago +20

    Silent but the Best, highest paid means they PAY you more because You are the BEST. STEPH CURRY...

  • Flaming Ravie
    Flaming Ravie  2 months ago +3

    Steph Curry is richer then Lebron? Omg i thought lebron was first and second was curry.

  • T_Queue
    T_Queue  8 months ago +10

    This dude lowkey hatin, get your own bag boy.. they damn deserve every dime

  • Peter Prather
    Peter Prather  2 months ago +1

    Great Video' And I Like The Fact That Everything Was So Detailed. Thanks

  • Sandra Diamond
    Sandra Diamond  21 days ago +1

    Thanks for the your list but too much disdain fot theis pay for their job.. If the NB A feel they deserve that money wo are we to feel they dont. Its just a drop in the bucket for the organization...

  • The Official Will54

    And then kawhi gets a $149,000,000 four year contract with the clippers

  • Akum Mtsi
    Akum Mtsi  3 months ago +1

    Where's John Wall

  • XxShark HunterxX
    XxShark HunterxX  7 months ago +3

    LEBRON JAMES 1
    CHRIS PAUL 2

  • Jhoan Maligro
    Jhoan Maligro  6 months ago +15

    you are so jealous with curry!..hahaha..

  • Heir Fang
    Heir Fang  2 months ago +1

    Wen cp3 is traded. James will be undoubtedly the highest paid player

  • Ikta Solork
    Ikta Solork  3 months ago +5

    Curry and LeBron definitely deserves the money they get harden deserves better these 3 are the best 3 players in NBA right now

  • Swervo Cthang
    Swervo Cthang  10 months ago +7

    Mike Conley is helli overpaid yea he's a good player but......

  • Xx NASH xX
    Xx NASH xX  7 months ago +2

    That's y the NBA needs to do more for the ppl like LeBron did

  • Ace Ace
    Ace Ace  4 months ago +2

    Triple double doesn’t mean anything. Westbrick can even pass round 1

  • coriE doroTeo
    coriE doroTeo  6 months ago +3

    this is a hoax..lebron and james harden must be competing at top

  • Mr C
    Mr C  3 months ago +1

    These super star athletes bring soooo much revenue to their respective cities! When LeBron was drafted, Cleveland’s downtown had more hotels, skyscrapers, restaurants, businesses, etc. When LeBron left Cleveland for Miami, I read somewhere that a lot of businesses in Cleveland had to shut down and the city and team lost a half a billion prior to him being there

  • The Shadow Knows
    The Shadow Knows  3 months ago +2

    I would gather that you are no nba player's agent.

  • iyadh farook
    iyadh farook  21 days ago

    steph curry deserves every penny

  • oneblessed man
    oneblessed man  3 months ago +5

    Rockets still not a championship team lol