Menyedihkan! Punca Fizo Omar & Mawar Bercerai Talak Satu

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Tuesday, July 9, 2019
  • “Saya korbankan kasih sayang untuk kebahagiaan Fizo sekeluarga," - Mawar. BACAAN LANJUT: https://www.budiey.com/fizo-omar-mawa...Kredit Video: Media HIburan & Kosmo!https://instagram.com/budiey - Follow My Instagramhttp://youtube.com/budieychannel - Click to Subscribe!http://budiey.com - Visit My Blog!http://facebook.com/BudieyDotCom - Become a Fan!http://twitter.com/budiey - Follow Me!
Loading...

Comment

  • Kasma Syed  6 days ago

    Mereka suami isteri tak ada masaalah ni tetapi ada kaitan dengan keluarga mereka ni. Keluarga yang mana satu tak taulah lagi . Sebagai suami Fizo ada hak terhadap isterinya. Biasanya isteri mahu bersama suami di mana saja dan dalam keadaan apa saja. Kalau tak ada campur tangan keluarga mereka bergaduh ke apa mesti akhinya berbaik. Kasih sayang mereka menyatu padukan mereka. Tapi kalau keluarga campur tangan memang jadi besarlah masaalahnya. Itulah sebabnya aku biarkan saja anak anak ku uruskan rumahta...

  • samela ak pn x amek port sgt psal retis ni. haa nmpak tgk fizo ni memey nmpak mcm anak ksayangan mak jgak kot

  • Fafa Zulkz  6 days ago

    perkahwinan itu adalah satu ikatan atau bulatan antara 2 manusia yg dijodohkan Allah utk mnjd pasangan kita. antara 2 manusia itulah sepatutnya rasa manis pahit perkahwinan itu dikongsi dan bukan diluar bulatan itu. tidak perlu orang diluar mengorek2 rahsia didalam bulatan itu. termasuklah ibu bapa masing2 dan adik beradik, ipar duai masing2. x perlu semua itu. ingat, bukan suruh kurang ajar dgn ibu bapa.. cuma mereka perlu tahu setakat yg perlu. x perlu tahu isteri atau suami kita ni menyusahkan ke x...

  • Umirul Hassnal  6 days ago

    Ada sesetengah ibu2 dan adik beradik cemburu melihat anak @ adiknya yang segak dan berjaya dimiliki oleh seorang wanita ( isterinya). Kasihan Mawar, tidak dapat menguasai sepenuhnya Fizo..

  • Ain Nur  9 hours ago

    @Ciko Hunter oo

  • Ain Nur  9 hours ago

    @Flame Repellent han

  • Razef Romuldo  6 days ago

    Kalo dr luaran....aku rasa mereka couples yg tak masuk akal utk bercerai..Tetapi kuasa Allah tiada sapa dpt menidakkan..

  • Harazie Zan  yesterday

    Ape yg tak masuk akal .. qada & qadar bro ..Kita manusia

  • Mira Aira  6 days ago

    Rasanya dari cara mawar komen dia berkorban demi keluarga fizo..ermmmm..smtg wrong..Semoga kalian tabah..

  • Ahmad Nash  10 hours ago

    @use brain asal lak ko ni nak main negeri lak

  • use brain  yesterday

    @Sanisah Mohd Nor semua lelaki kelantan same ke? Brape ramai lelaki ktan ko kenal?

  • i LoVe u LoVeu  6 days ago

    Sabarr2Ku Tgk Dlm Komen Ni lak yg TeRrover sgt Yg Bercerai Fizo&Mawar🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • man bai  5 days ago

    Betul tu....komen byk2 xtakut jadi fitnah ke????

  • Sang Singa  6 days ago

    Perpisahan Ini bukan satu pengakhiran,tapi ianya Satu permulaan....ayat ini menguatkan Semangat Yg sedang Lemah....Ini first Time Aku tgok artis yg diberi ujian yg sgt besar Tetapi masih Lagi bersangka Baik Dan Mereka Tak pernah salahkan takdir...apa yg keluar dari Lisan mereka Hanyalah Perkataan2 yg Baik Walaupun hati mereka Penuh Dgn Kepedihan.....Allahu Rabbi semoga Disatukan Kembali oleh Allah Disatu Masa Yg Akan DTG....kedua2nya ini Pernah buat Aku terinspirasi pada mereka,dan sampai bila Pun mere...

  • Nurul Husna  3 days ago

    Sang Singa setuju 😪

  • Wasims ed haris  5 days ago

    "Awak terlalu kelantan buat saya"

  • use brain  yesterday

    Lidah dah keras kot. Penang pon pekat jgk loghat.

  • Wafa  2 days ago

    Wasims ed haris OMG 😂😂😂

  • Haja Kamal  5 days ago

    Manusia ni..apa2 berlaku musibah semuanya tuduh ini takdir Allah..Kenapa tak muhabah diri kemuadian mohon pertolongan Allah baru betul. Kuasa talak di tangan suami dan suami ketua keluarga.Dah tau tiada masaalah kenapa nak kena cerai.. takkan Fizo selaku ketua keluarga tak tau nak handle kot.. Daripada bercerai secara baik... baik rujuk balik secara baik..kesian dekak anak.YA ALLAH...DEMI ANAK MEREKA..KAU LEMBUTKAN HATI MEREKA SERTA KEDUA DUA PIHAK KELUARGA MEREKA UNTUK SATUKAN MEREKA SEMULA.AAMIIN...

  • Haziq Rosman  3 days ago

    Aamiinnn...semoga mereka bersama semula....kesianya kn

  • TheAkuvtec  3 days ago

    Haaa .. ni betul

  • Dari cara mawar komen mcm family dua pihak yang tak sebulu

  • Rizuan Ismail  3 days ago

    @Rosli yusof Rosli benar tu..syurganya ditapak kaki ibu...dan isteri dibawah tapak kaki suami

  • @Aza Lea ank yg baik tpi tugas sebagai suami...