Mark Ingram Full Presser After Beating 49ers | Baltimore Ravens

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Sunday, December 1, 2019
  • Baltimore Ravens running back Mark Ingram discussed the 20-17 victory over the Baltimore Ravens at M&T Bank Stadium.

    #BaltimoreRavens #Ravens #NFL

    Subscribe to the Baltimore Ravens YT Channel: https://goo.gl/uhx4ks
    For more Ravens videos: https://goo.gl/cK5cqF

    For more Ravens action: http://www.baltimoreravens.com/
    Like us on Facebook: /baltimoreravens
    Follow us on Twitter: https://twitter.com/ravens
    Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/ravens/
    Find us on Snapchat: https://www.snapchat.com/add/bltravens
    Get the App iOS: https://apple.co/1i0Iot2
    Get the App Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yinzcam.nfl.ravens&hl=en_US
Loading...

Comment

  • Andrew Z
    Andrew Z  1 months ago

    Ingram is the kind of teammate that every team in the league needs. I wish the Bears would of gotten him. His energy and attitude is contagious.

    Ingram and Pat Beverleys love, passion and excitement for the game they were blessed to be good at is kind of similar. Beverley is a big trash talker, don't think Ingram is but I think those are both two guys whose energy is contagious. Am I crazy for this comparison or is it legit?

  • marcel parizal
    marcel parizal  1 months ago

    Niners beat themselves . Mostert had more offense than ravens .

  • THE SERPENT KING
    THE SERPENT KING  1 months ago

    Nigga take a hit a bass or whuhh?

  • George Dawson
    George Dawson  1 months ago

    Yo as a 49ers fan respect to the Ravens organization man great win. It's crazy how we mirror each in style and as teams not including the QB lol

  • Esh11_WOTB
    Esh11_WOTB  1 months ago

    Big Whooo !! Trusss Trusss !! Fly Ravens Fly !!

  • One on 1
    One on 1  1 months ago

    Saints fucked up big time letting him go!!

  • Alejandro Maldonado
    Alejandro Maldonado  1 months ago

    Although the ravens are good tat cockyness aint gonna win no SB believe tat

  • MyHandsAreRegistered Bruh

    Big Trust

  • Wayne Layton
    Wayne Layton  1 months ago +1

    Man Enough Said! Let's Go RAVENS!!!!!!!

  • Bouttabag 31
    Bouttabag 31  1 months ago

    All love for the ravens coming from a chiefs fan

  • Dexxter Lincoln
    Dexxter Lincoln  1 months ago

    Love Ingram Big truss whoop whoop

  • John Sorzano
    John Sorzano  1 months ago

    Lamar Jackson for MVP.


    This is the way.

  • ramiram84
    ramiram84  1 months ago

    Good game. though, jimmy g no ball security always haunts him.

  • Jack G
    Jack G  1 months ago

    Man I hope my Niners will bounce back. Thank you for the props Ingram! The Ravens are a fun team to watch and I have lots of respect for y'all and that QB L-Jax! Y'all definitely the team to beat in the AFC this year! Good luck to y'all here on out.

  • J H
    J H  1 months ago

    Am I the only one who sees a great future coach here?

  • Griff __14988941
    Griff __14988941  1 months ago

    Lamar broke my dude's legs. That ain't fair LJ. Smh...😩

    I do hope these two teams meet again in the Superbowl.

    Have a feeling the outcome will be different on a neutral field...

  • Shane H
    Shane H  1 months ago

    I love the way this man runs the ball!true raven running style!

  • jackson linn
    jackson linn  1 months ago

    Just ONE microphone pointed away from the players and to the reporters would make a huge mf difference

  • Caerlaverock Jaguar
    Caerlaverock Jaguar  1 months ago

    Ravens are a great team. If they are in the playoffs and play the Patriots, I’m going to be rooting for the Ravens.

  • Isabella Baltodano
    Isabella Baltodano  1 months ago

    They are going to get smack in the face like a $1 hoe in the playoffs watch